Catalogus
Catalogus 2025 Clipper Interall
Clipper Interall
Het orkest waar ik in speel houdt op carnavalszaterdag al een aantal jaar een concert in de stijl van Toppers in Concert. Al een aantal jaar heb ik daar een powerpoint met songteksten mogen verzorgen zodat het publiek makkelijk mee kan zingen. Na 3 jaar een bepaalde stijl gehanteerd te hebben vond de organisatie het tijd voor iets anders en ben ik daar verantwoordelijk voor geworden.
Met inspiratie vanuit Toppers in Concert ben ik begonnen met het logo en de huisstijl. Het ontwerp is fris, over de top en feestelijk. Dit zou de eerste branding zijn voor dit concert.
Het ontwerp wat ik heb gemaakt is 2 jaar lang gebruikt. Vanuit het bestuur kwam de vraag om toch alles nog eens te bekijken zodat alle signs nog duidelijker zouden zijn vanuit de weg. Ik heb die kans aangegrepen om ook de stijl rondom het logo eens aan te pakken. Het logo is voor iedereen herkenbaar, dus die moest niet veranderd worden.
In de nieuwe stijl wordt er gebruik gemaakt van fotografie van Bram van Oosterhout. Zo is het meteen duidelijk waar het evenement over gaat en wat de sfeer is. Verder heb ik gebruik gemaakt van bepaalde zwarte en blauwe vlakken, zodat er tekst op kan die eruit springt. Daardoor is het ook vanuit de auto zichtbaar wat er op de poster staat.
Omdat we vanuit de zaal nogal terug hoorden dat er wat vernieuwing moest komen, hebben we ervoor gekozen om na 5 jaar ook hier weer een verandering op door te voeren. Het moest wat frisser, moderner en vooral anders zodat het publiek zou weten dat het programma in de nieuwe editie ook anders is.
Ik heb daarvoor verschillende opzetjes gemaakt, onderstaand het eindresultaat. Een dynamisch beeld wat vrolijkheid, frisheid en kleur uitstraalt. Maar onmiskenbaar met feest en carnaval te maken heeft.
© 2025 Created with Royal Elementor Addons
info@loeksonnemansdesign.nl
06 - 15334654
Gietrij 4M, Asten
KVK 92630294
Contact
Privacy Policy
Terms and Conditions
FAQ
This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.